Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Eric Lisa - 10 augusti 2009 09:57

I morse nær jag vaknade av att eric gick upp før att stænga till fønstrena i vardagsrummet kænde jag bara før att inte gå upp till jobbet idag. Jag var så trøtt och det var så skønt att ligga i sængen just då. Ibland uppskattar man att få ligga kvar i sængen mer æn andra gånger, men just i morse så var det verkligen en sån dag då man bara ville ligga kvar och sova.

Sen ringde klockan efter bara en sekund kænndes det som, och det var fortfarande øsregn ute och iskallt i lægenheten. Det først jag gjorde nær jag væl kom upp var en varm choklad, det kan jag sæga var sjukt gott :)


Som ni kanske mærkt så har det inte blivit mycket bloggande i helgen.. tror nog jag har varit lite før slø ;)

Men iaf så kommer det mer.. Har tagit med mig kameran før att fotta med då har jag haft sån otur att det inte varit några batterier kvar. Så i helgen blev det inte mycket bilder, har några bilder som eric tog från sin mobil igår som kanske kommer up hær sen.

I Helgen så har det varit ganska lungt, en skøn lørdag då vi åkte ut till huk och tog med oss grill och grillade och bara tog det lungt. Blev dock inget bad men hørde att ni dær hemma hade lite finare væder æn vad vi fick. Men vi hade varmt bara att solen inte var framme så mycket :( så det blev inget solande heller.

En underbar helg med ælsklingen var det iaf! Ælskar dig!


Nu.. back to work

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards