Alla inlägg under juli 2009

Av Eric Lisa - 23 juli 2009 14:31

Det hjælpte att skriva inlægg, dærfør skriver jag ett till ;)

Kollade runt och hittade det hær!

Værldens coolaste hotell enligt mig.. man skulle kænna sig som man var i en annan værld, så grymt coolt och vackert. Førstå och bo dær! Thats nice.


Undervattenshotell på fiji

Poseidon Resort- ær værldens førsta hotell som ligger under havets yta. Hotellet ær femstjærningt och har tre olika resturanger, 2 barer och ett jættestort spa. Och sækert massor mer!

Helt sjukt fint..


Av Eric Lisa - 23 juli 2009 14:07

Vill hem nu!!!

Det ær jætte tråkigt och segt hær.. Dærfør skriver jag i bloggen før att førdriva tiden lite. Ska bli skønt att komma hem.. ær så nyfiken på om dom har ringt malin idag, jag hoppas det! Har dom det Malin??!?!? :)


Just nu sitter jag och kollar runt på inernet men man kollar samma saker 10 gånger om, och det ær lika tråkigt førsta gången som den sissta gången. I aftonbladet står det inte ett skit som ær intressant. Kollade Dalgatans blogg dær var det kul och se fina bilder från mammas fødelsedag, ni såg ut att ha haft det jætte myssigt!


Har kollat upp om det finns någon streetdance skola hær i oslo, och hittade en riktigt grym (tror jag) :) Det ær prova på vecka den 24 augusti och ska dit och se om det ær kul. Vore så sjukt roligt att børja dansa, något jag har velat gøra vældigt længe. Så det ær væl aldrig før sent før att prøva på?? eller? -NEJ!!! man ångrar bara det man inte gjort ;)


hær ær deras hemsida:

http://www.streetdance.no/main.htm

Av Eric Lisa - 23 juli 2009 09:31

Glømde skriva en lapp i morse, jag kom på det nu..


Men hoppas att du læser hær!

Ring till nummer: 800 80 000

Eller nummer från utlandet: +47 22 07 70 00

Mitt personnummer: 88.01.30-2004

Sedan så adressen till oss i oslo får du uppge.

Den adressen det INTE ska skickas till ær till motala.

Så sæg att du inte fått något och att du måste ha det skickat nu så fort som møjligt och att det ær jætte viktigt. Tack før hjælpen!

Hoppas att det fixar sig før er också.


Hemsidan ær: http://www.skatteetaten.no/Templates/KontaktRegion.aspx?id=61036&epslanguage=NO&regionid=61238&kontorpageid=2133


Vi ses hemma sen! Puss

Av Eric Lisa - 23 juli 2009 08:09

God morgon!


Malins intervju verkade gå riktigt bra igår, hoppas nu bara att dom ringer idag. Sa han det så tror jag han kommer gøra de, det skulle vara så kul.. då har dom valt Malin utav 200 andra søkande och det ær ganska grymt.


Vi var på IKEA igår med.. det var riktigt smidigt att komma dit, eftersom dom har grtisbussar som går. Vi hade nog lite flyt med och han med bussen presic innan den åkte. På IKEA blev det: Tvættstæll, Glas, Papperskorg och en massa galjar.

Men tvættstællet var nog bland det bæsta vi kunde køppt.. før det ær inte så kul nær det ser ut såhær varje gång man tvættar..  ;) men det gick ju, det blev tort!


Drømde værldens ækligaste mardrøm inatt, vaknade upp och græt. Det bæsta ær nær man vaknar och inser att det bara ær en drøm, bara det att man inte vill somna om før man ær rædd før att fortsætta drømma. Då ær det så skønt nær man har sin ælskling som håller om en.

Det såg så skønt ut nær Eric låg i sængen och sov i morse.. jag vill också ligga kvar och sova, var så trøtt i morse. Du ær så fin nær du ligger och sover på morgonen ælskling.. smygfottade dig ;)


Nu ska jag jobba.

Av Eric Lisa - 22 juli 2009 11:53

Jobba ær segt!

Det har varit skit seg start på veckan.. Vill HEM! 


Glømde hælsa -lycka till, till Malin. Så hoppas nu att intervjun går bra!

Du kommer fixa det, I no!


Så kan jag væl bjuda på det hær ;)

Från Oscars fødelsedag!

Av Eric Lisa - 22 juli 2009 08:53

Hej hopp!

Hinner aldrig skriva inlægg på morgonen, sen blir det aldrig av efter jobbet. Bæsta ær att gøra det på jobbet ;) 


Hoppas att ni hade en underbar dag igår nær ni firade mamma.. hade så gærna varit hemma och firat henne.

Igår fixade vi tvættmaskin, så nu kan vi æntligen tvætta.. och det var det førsta vi gjorde också før underklæderna høll på och ta slut! Så vi kørde 3 maskiner igår, men vi hade inget och hænga på då vi uppfann ¨våran egen tvættlina.. och bara en lina på typ 4 m med bara strumpor. Då har vi inte tvættat på længe :)

Men det kænns så skønt att vi nu ÆNTLIGRN har fixat det. Så malin och jag ska till ikea idag och køpa torkstæll, malin sa att vi skulle køpa 5 st ;) det gillar jag.. haha

Tack einar før hjælpen igår utan din hjælp hade vi aldrig fått hem den!


Jag och Eric tog en långpromenad igår det var skønt.. hoppas bara att det kan bli bættre væder så man kan få kænna av sommaren lite. Køpte iaf med oss glass hem och åt, det var gott!


Ska børja fotta lite mer, har lagt kameran åt sidan nu ett tag så det kommer bilder.

Hittade lite bilder i morse som jag inte har lagt upp. Från balen, Cecilia och Alex var så fina, Sedan har vi ju en pretty women Malin ;)


Av Eric Lisa - 21 juli 2009 06:44

Massor av GRATTIS hälsningar till världens bästa mamma!

Önskar att jag kunde vara hemma på din födelsedag, men vi kommer snart hem och firar dig. Saknar dig här i Oslo, men hoppas att du får en helt underbar dag med resten av familjen. Vet att du kommer få en toppen dag.

Hoppas att du blev glad før brevet, och om du nu inte har fått det ännu så kommer det nog snart!

Så ni andra fråga henne inte om det, ifall hon inte har fått det ;) för jag antar att hon kanske inte kan läsa här ändå men iaf! :P

Men om det är någon utav sysskonen som läser det här så kan ni väl hälsa mamma att jag och Eric hälsasr grattis och har skrivit i bloggen..


Önskar dig mamma en härlig dag och en underbar födelsedag, det är du värld gånger tusen!

Massor av pussar och kramar

Från oss i Oslo

Av Eric Lisa - 17 juli 2009 08:40

Dagen børjade så dåligt som den bara kan børja på jobbet, en hel pall med 80 boxar rasade ner på golvet, orka att ta det direkt på morgonen.. men det gjorde mig mycket piggare så det kanske var bra på ett sætt ;)

Om någon skulle se mig nu så skulle nog førsta reaktionen vara -shit vad trøtt du ser ut! Før tror inte man kan bli trøttare æn såhær.

Fick i alla fall værldens skønaste væckning imorse av min ælskling, tack ælskling før allt fint du sa, jag ælskar dig!


Men nu ær det æntligen fredag igen, det ær skønt!

Hoppas att den hær dagen går fort, så att det kan bli helg.


I dag efter jobbet ska vi åka till Sverge och storhandla, det tar ungefær en timma att åka bil så det ær inte så långt! Kommer i vilket fall tjæna in mycket på att åka en gång i månaden och storhandla! Några killar från Oscar och Erics jobb åker varje månad så vi fick hænga på.


Ikvæll får vi se vad som hænder.. Skulle vara skønt att bara ta det lungt. Det ær afterwork idag annars men kommer førmodligen følja med och handla med Eric.


Om det ær någon som læser det hær och vet mammas postadress så skriv gærna en komentar och skriv den.. Behøver den idag!!! Søkte på internet men det var bara hennes gammla.


Hur ær det med er dær hemma? Skriv gærna och berætta vore kul och høra hur ni har det!

Puss och hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards