Alla inlägg under juli 2009

Av Eric Lisa - 16 juli 2009 08:34

God Morgon


Tack før ett jætte fina hælsningar från Danmark, fick kortet igår. Alltid roligt att få post nær det ær något annat æn rækningar och skit.

Det var jætte fint och alla tackar så mycket.


Sitter på jobbet nu kom hit før inte så længe sen, tåget var førsenat så kom sent till jobbet idag. Men eftersom de flæsta åker tåg så kommer alla sent. Så då gør det inte så mycket.

Pratade med mamma igår, ønskar inget hældre æn att kunna vara med på hennes fødelsedag. Men ska skicka ett fint brev på posten tænkte jag, tror jag hon kommer bli næstan lika glad før.


Skulle skriva en kommentar i familjen Pintar Eklunds blogg igår men det førsvann allt sen var man tvungen och ha G-meil, det var liket komplicerat.

Men tænkte skriva att det alltid ær lika roligt att læsa eran blogg och se alla fina bilder som ni lægger upp! Kollar varje dag om det ær något nytt inlægg, så skriv mycket och lægg in bilder det ær jætte kul och se vad som hænder dær borta på Dalgatan. Tænker på er massor och saknar er!

Kollade på bilder igår och hittade lite roliga bilder på viggo nær han var hos oss.. han ær så hærlig, saknar honom. Hoppas nu att ni kanske kan komma och hælsa på någon helg om ni har tid øver. Skulle vara jætte kul.


Och ni andra ær också jætte vælkommna!

Ha en bra dag, nu ska jag jobba! 

Av Eric Lisa - 14 juli 2009 10:28

Shit allt kænns så bra.. Oscar har fått jobb och børjade jobba igår førsta dagen, det verkade som om att det gick skit bra. Sedan ska Malin på arbetsintervju på torsdag, Deli de Luca heter det ær typ som 7-eleven men mycket fræchare! Skit kul.


Så allt rullar på som det ska hær.

Ønskade att jag kunde åka hem till helgen, vet att mamma skulle bli så glad men det verkar som att det inte blir så. Jag hoppas iaf att hon får en riktigt bra førdelsedag ændå.. det vet jag att hon får. Tror hon kommer uppskatta det riktigt mycket!

Eric och jag komma hem en annan helg ist.


Tænkte på guadeloupe igår.. shit vad man længtar tillbaka. Trodde aldrig att man skulle længta tillbaka så mycket efter att ha varit dær så længe. Værmen och strænderna med det turkosblå vattnet saknar jag sjukt mycket! Men om ett eller två år ær man dær igen, førmodligen inte i guadeloupe men på en lika fin om inte finare strand. Det ær tanken iaf, och jag længtar!


Hoppas att ni har det bra dær hemma jag har det sjukt slappt på jobbet ;)

puss

Av Eric Lisa - 10 juli 2009 10:18

Sitter på jobbet och tror att jag skulle kunna sommna vilken sekund som hellst! Ær så trøtt.


Men måste piggna till lite skulle behøva en koffein tablett kænner jag.. det var så kul på tåget hem från jobbet igår.. Linn en tjej som jobbar hær var as hisspig. Såklart om man tar en koffeintablett innan man slutar ;) haha hon kunde iaf inte sitta still. Det behøver jag nu!


Annars går det skit bra hær på jobbet, jag ska snart stælla upp alla 80 boxar før att testas och omformateras. Sedan ska alla ok skannas och læggas in på datorn de som inte ær okej får en felkod och læggs också in men på felkoder. Sedan ær det bara att stapla upp dom på en pall och sen plasta in. Sedan tar man en ny pall och gør samma sak med :) så kul har jag!

Skønt att det ær fredag iaf. Veckorna går så fort.


Såg Alexander Ryback eller vad han heter på tåget också. Vet knappt vem det ær men det var lite kul.

Ønskar kl var 16:00 så man kan åka hem och fira Oscar, hoppas att han har haft en bra morgon!


Nu måste jag jobba!

Av Eric Lisa - 10 juli 2009 06:37

Grattis Oscar.. hoppas verkligen att du får et toppen dag idag! 

Vi ville inte väcka dig så tidigt som kl 5.00 i morse så vi hoppas att du får en helt underbar morgon tillsammans med Malin. 

Det är verkligen super kul att ni har kommit hit, hoppas att ni stannar här väldigt LÄNGE :)


Önskar att det var jag som kunde ligga o sova i sängen :) jag är sjukt trött och jag tror att eric märkte det i morse, jag började yra om att jag skulle till frisören kl 11.45 men riktigt så var det ju inte.. jo i min drömm kanske.

Men det kommer bli en riktigt lång dag/natt känner jag på mig och är riktigt taggad, ska bli skit roligt! Sen ska jag SOVA!!! shit vad det ska bli skönt ;)


Saknar er alla där hemma massor! hoppas ni snart kommer hit och hälsar på, vi skulle bli så glada!  


 Alla andra ha det bra!

Puss 

Av Eric Lisa - 7 juli 2009 06:50

Jag tror nog att allla hade en riktigt underbar helg, för det var vad den blev..

Toppenhelg kan man säga!

Vi var och badade o solade vilket behövdes.. en riktigt härlig dag vid havet blev det. Kvällen avslutades med lite party!


Idag så Kommer Malin och Oscar hit.. ska bli så kul, Vi har väntat på er ;)

Hoppas nu att Oscar får jobbet, jag tror han fixar det lätt.


Själv är det dags för mig att åka till jobbet nu snart, är riktigt seg och trött men det går nog fort på jobbet idag också!

Saknar er alla där hemma, och snart så kommer vi kunna ringa från skype. Ska bli skönt, så man kan höra hur ni har det där hemma. Hälsa alla och hoppas ni har det bra! Massor kramar från oss i Oslo. 

Av Eric Lisa - 6 juli 2009 18:30

Vill skriva några ord till min älskling..

 
Hej  ;) 
Jag älskar dig så mycket att det inte finns ord som kan beskriva den känslan som jag känner för dig. Du är mitt allt och utan dig skulle jag inte ha det så bra som vi har det, jag skulle inte skratta och ha så kul som bara vi kan ha. Jag skulle aldrig kunna känna mig så lycklig som när jag är tillsammans med dig.
Jag är så glad för att vi är här i Oslo tillsammans, varje gång som vi gör något tillsammans skulle aldrig kännas så underbart om det inte vore för dig. Varje dag som går är början på nått helt nytt, att få börja något nytt tillsammans med dig betyder allra mest.
Att känna att man har någon oavsett vad som händer, och även när det inte är bra så är det ändå bättre för man vet att man har varandra. Kännslan av trygget ger en kännsla av lycka och jag hoppas att det alltid kan förbli så!
Du är det bästa som har hänt mig Eric.. Jag Älskar dig!  

Av Eric Lisa - 2 juli 2009 20:03

shit det är så varmt här borta och jag hörde att ni också hade varmt där hemma.. det är sjukt jobbigt men inatt var et iaf lite svalare. 

Nu har man jobbat i 3 dagar och det känns jätte bra verkligen. Trivs jätte bra på jobbet och med det jag får göra. För er som inte vet vad jag gör så jobbar jag på lager med världens bästa mickan (riktigt skoj att få umgås med henne igen, det var länge sen) jag omformaterar och testar boxar, det roliga är att vi har en precis lika dan box hemma som ingick i lägenheten så jag lär väl bli ganska trött på o se den till slut ;) ahar riktigt bra arbetskamrater på jobbet och det är roligt!


Snart kommer Eric hem han slutar kl 21:00 idag så det blir ganska sena kvällar då han slutar sent.. jag måste ju upp tidigt men han sover ju till 10 så det är fuskigt.


Hoppas att ni kommer och hälsar på oss snart. Ni ska veta att alla är jätte välkommna när som hälst så det är bara att komma :) det vore skit kul.

Eric och jag gjorde rabarberpaj heromdagen av rabarberna som var plockade i erics mormors och erics morfar stures trädgård.. den blev grymt god!! med lite vaniljglass till i märmen blev det perfekt som ni ser ;) 


Vi trivs väldigt bra här i Oslo, hoppas att det blir som vi tänkt oss!

Malin och Oscar måste komma hit ;) det vore så kul om dom kom. Vi får hoppas det.
Ha en bra kväll alla där hemma.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards