Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Eric Lisa - 11 januari 2009 23:39

Shoo..


56 dagar sedan jag åkte hit, utav dem 56 dagarna har jag haft 4 stycken lediga dagar. Det börjar ta ut sin rätt.. Känner mig sliten och seg.


Fick ett grymt häftigt jobb erbjudande idag från en gammal seglarkompis.

 Han undrade utifall jag skulle vilja vara skipper på en Hanse 540, 4 veckor i Kroatien i sommar. Känns som ett lockande erbjudande.


Nu ska jag gå ner och titta på film i barnklubben tillsammans med alla barnen, hoppas att Lisa har valt en bra film.


Kram till alla där hemma....  / Eric







Av Eric Lisa - 11 januari 2009 05:12

Sådär då var kvällen slut och vi kom precis hem eric och jag!

Vi har varit på personalfest eller det var för oss aktivitetslaget, Frida våran chef bjöd hem oss alla på en myskväll. Det var jätte trevligt, och alla såg ut och ha riktigt kul, jag och evelina kom lite senare eftersom vi hade baklängesmiddag ikväll på klubben!


Annars idag så har jag varit i djurparken, park des mamelles eller nått vad den heter.. jätte fin och mysig djurpark mitt inne i regnskogen. Ville inte ta upp kameran och fotta så mycket men tog några bilder kanske inte så bra men det ser inte så bra ut kanske om en gaid tar upp kameran o fottar framför 21 gäster ;) Men det är verkligen skit coolt där, man kan bland annat se tvättbjärnar, sköldpaddor, utter, fåglar, krabor, fjärilar ochh massa annat. Sen så klart är det ju regnskog så det finns massa lianer och sånt ni vet ;) hehe..

Och som ni ser på bilderna så går vi en högöjdsbana som går mitt över djurparken som man kan få testa på om man vill och vågar.. jag gick med vilda för hennes mamma är jätte höjdrädd så jag fick gå med henne. Det var riktigt kul o testa på!


Eric han har jobbat idag, och det har gått bra! Sen har han fiskat med marc-antoine idag men dom fick ingen haj ;)


Så nu är det dags för sängen. Puss o god natt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards