Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Eric Lisa - 12 januari 2009 23:34

I morse var jag och hälsade på eric innan jag började jobbet. Det var en fin och solig dag idag! 


Idag hade vi haft bakdag med lilla gruppen så anika fick uppgiften att knåda degen ;)


Annars idag så har det gått riktigt bra på kids club, tråkigt bara att en liten tjeja rammlade och slog i munnen så hårt att hon förmodligen slog ut två framtänder.. Vi får se hur det gick med henne imorn.


Nu ska eric o jag iväg till affären o köpa något gott, slapp filmkvällen ikväll eftersom anika bytte med mig.. skönt att vara ledig imorn med ;)


Eric har jobbat idag, men han känner sig fortfarande lite seg :( men hoppas att det blir bättre när han får vara ledig på onsdag.

Sen har eric ätit 3 magnumglassar idag för doktorn sa att han skulle få i sig mycket mjölk haha.. o mjölken smakar skit så han valde glassen ;)


Skriver mer imorn. Puss och hej då från oss alla till er alla! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards