Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Eric Lisa - 13 januari 2009 20:30

Tjohej!


Idag så har jag en riktigt rolig grej att berätta.. Det var en mamma här till ett barn som frågade om jag ville vara med och göra reklam film för Loka. Det ska tydligen spelas in här på Guadeloupe, får inte berätta för mycket men riktigt häftigt! Så idag kom hon och tog kort på mig. Så tog hon min mejl så hon kommer mejla om hur det blir osv.

Hon jobbar för Loka så hon skulle nu prata med dom o se om det är genomförbart isf så kanske jag får vara med i reklamen haha.. så kul! Men jag vågar inte hoppas ifall det inte blir av.. men så sjukt om man kommer vara med på tv.


 Annars idag så har jag varit ledig, väldigt skönt så jag har solat och varit på surfcentret med eric. Har bara tagit det lungt, riktigt skönt!


Jesper som också åkte hem idag är en fotograf.. skit snäll och verkligen tråkigt att han åkte hem. Vi fick alla bilder som han tagit här pluss et as bra redigeringsprogram för bilder.. men synd bara att våran hårddisk blev snodd idag, eller vi vet inte än vi hoppas att någon har råkat ta fel. så den kanske kommer fram.


Som sagt det var många som åkte hem idag och det är alltid lika tråkigt när barnen åker.. kommer sakna dom.


Ikväll så kommer det bli lite personalfest på stranden.. med brasa o grejer ;) men för våran del blir det lugnt. Känner oss inte så taggade på att dricka här. Men det blir kul ändå!


Hoppas ni har det bra allihoppa och ta hand om er där hemma.. Skriv gärna lite komentarer, det är så kul att läsa! Många pussar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards