Alla inlägg den 9 april 2009

Av Eric Lisa - 9 april 2009 12:58

Hej!

Jag saknar er där hemma så mycket nu vill jag verkligen hem och träffa er alla igen! Familjen bettyder så mycket, trodde nog aldrig att jag skulle sakna er så mycket som jag gör.. men försöker att inte tänka på er allt för mycket. :)

Ronja du är väldigt saknad här borta, att ha någon som man verkligen kan säga allt till är så viktigt.. och Mamma saknar jag massor o pappa dig med, tänker på er jätte mycket.. saknar dig Frida du och jag när vi är som stördast ;) o alla ni i familjen elfström saknar jag.. sommrarna hos er är så underbara.. bättre ställe att ägna sommrarna på finns inte.. och Viggo shit! världens härligaste unge, vad jag saknar er familjen pintar eklund.. Leo måste vara så stor nu! Känns som man missar massor där hemma.

Och så självklart brorsorna Freddie och Toni med familj.. Anton hoppas att det går bra med tennisen.. och Cecilia hoppas du fortfarande har det lika bra med Alex. Hanna panna prut fia hehe! saknar inte dina pruttar men du är världens sötaste ändå :)

Sedan familjen Lindgren ni är också som en familj för mig.. Saknar er massor med! Susannes goda mat som det bjuds på ofta saknar jag!

Ni är den bästa familj man kan ha någonsin!!! och jag vet att eric saknar er massor också!


Hoppas annars att ni har en bra påskafton där hemma GLAD PÅSK! tänker på hur våran påsk brukar vara.. hoppas att den blr lika bra i år.. Även om Robert inte är bland oss så finns han där i tankarna!


Häromdagen så hade vi en jätte mysig kväll på en strand i närheten där vi var några från personalen och bara hade det underbart.. kollade på solnedgången och badade. Önskar det kan bli mer sånna kvällar för det var verkligen härligt! Tog lite blider som ni kan se!


Idag så är det inget bra väder.. regn och bara regn.. skön innersittardag i vilket fall.. för det är hur min eftermiddag kommer se ut, söka jobb och kolla på film tills man åter igen ska jobba!

Vi var och åt sushi igår.. och varje gång jag är där så tänker jag på freddie hur mycket han skulle älska den sushin.

Nu är det bara 19 dagar kvar! :)

Det kanske låter dummt att ränkna ner dagarna tills man ska hem.. för vi har det ju ganska bra här faktiskt och jag förstår dom som tycker att det är konstigt att man kan längta hem när man är här.. men det är inte kalla sverige man längtar hem till utan allt annat.. för vi har det väldigt bra här i värmen!


Massor pussar till alla där hemma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards