Alla inlägg den 21 april 2009

Av Eric Lisa - 21 april 2009 21:51

Hej igen! 


Här kommer bilderna från igår när Jag uffa affe o frasse var iväg o badade och shoppade lite! Hade en helt underbar dag.. Sol fick vi i alla fall.. det tror jag nog att alla kände av! :)


idag har det varit en lugn dag också.. ska snart upp och köpa lite mys till ikväll.. lite kex och ost sen blir det lite vin till det också! Eric och jag är ju lediga imorgon! då ska vi till den andra stranden här i närheten och pressa ;)

man måste ju bli brun nu innan man kommer hem ju..


men nu måste jag skynda mig...

ha det bra alla där hemma.. snart kommer vi hem!!!!!

Pussar från oss! 

Av Eric Lisa - 21 april 2009 18:13

Hej alla!

shit vad kul Ronja! nu blir jag väldigt nyfiken på vad det kan vara som du hittat på för skoj! Jag ska inte fråga något.. det ska bli skit kul känner jag på mig!

hinner inte skriva mer nu för ska ut i solan o sola så mycket som möjligt nu innan jag kommer hem! för man har inte mycket tid till att sola så ska passa på!


Har massa nya bilder o lägg upp från igår.. men det får ni se sen lite senare :)

Pusss!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards