Alla inlägg den 25 april 2009

Av Eric Lisa - 25 april 2009 19:26

Hej hopp!

nu är det inte många dagar kvar tills vi kommer hem o det ska bli så skönt!

Man längtar verkligen hem till alla er där hemma.. Tänk att få träffa Viggo o Leo dom måste ha blivit så stora nu! det ska bli så kul..

Jennie.. ne vi har inte fått någon post från er :( shit vad glad jag skulle bli om det han o komma fram nu på måndag.. Att ni har klarat av att inte säga något! du skulle bara veta hur glad jag är bara utav att veta att ni har skickat post hit.. och viggo som har skrivit brev o allt shit vad kul då.. varför har det inte kommit fram för.. kollar posten varje dag nu för ronja sa att det skulle komma ett till, kunde faktist tänka mig att det var från er :) Tack ändå om det nu inte hinner komma.. det gör mig jätte glad bara av att veta att ni skickat!


Idag är jag ledig igen så skönt.. men skulle solat men utan sol inget bra väder.. så typiskt nu när man ska hem snart! men det är väl bara en liten försmak för vad som väntar hemma ;) hehe ne vars jag hoppas på fint när vi kommer hem!

Så att man kan grilla lite.. det saknar jag! Hemma hos någon av er sysskon.. det är så mysigt när man kommer hem till er.


ne nu ska jag upp o städa lite.. måste ju packa! :)

pussar till alla!


Bilder blir det senare 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards