Alla inlägg den 18 april 2009

Av Eric Lisa - 18 april 2009 14:44

Tack så jätte mycket för godiset vi fick på posten! Det var verkligen efterlängtat.. Tack Susanne och Ronja Robin och Mamma Anki.. det var verkligen så gott.. och Eric han tackar också massor! vi blev båda lika glada!


Idag så jobbar jag hela dagen till kvällen, så börjar snart därför hinner jag inte skriva så mycket! Eric är ledig o han ska iväg o snorkla..


Här kommer lite blandade bilder som togs herromdagen.. vi hade en riktigt bra kväll med grillning tillsammans.. det var jätte myssigt, synd att man inte gör det oftare! Sjukt kul hade vi!


Pratade precis med ronja också, alltid lika kul och få höra lite om hur det är där hemma.. ni skulle gratta cecilia hanna o freddie imorn hörde jag.. önskar jag kunde vara med jag också! saknar när vi träffas alla o firar! Det är tur att vi är så många i familjen för då träffas vi alla oftare :)

ha det så bra där hemma saknar er alla men nu är det inte många dagar kvar och tiden kommer gå så fort! kan inte förstå att vi snart är hemma! 

ne nu måste jag jobba.. springa till jobbet! pussar! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards