Alla inlägg den 14 april 2009

Av Eric Lisa - 14 april 2009 23:49

Vilken dag det har varit idag! VarmtVarmtVarmt...

Annars har det varit en tröttsam men ändå en riktigt bra jobbdag.. Tråkigt att säga hej då till alla barnen som ska hem.. men imorngon ska vi hitta på något igen.. vi i barnklubben, tror det blir lite grillande och vindrickande på stranden.. vi fick massor med vin och lite annat av två väldigt snälla familjer + att vi fick 20 £ i drix av dem. så kvällen imorn är tack vare dem kan man säga.. jag tror det kan bli sjukt kul.


Nu sitter jag i personalmatsalen.. väntar på att eric ska komma, tror han är ute och springer så han borde komma snart.. hoppas ju att vi har fått godiset.. jag hoppas verkligen det. Om det har kommit kommer den här kvällen också bli så underbar, jag och min älskling + en film med massa godis kan ju inte bli bättre :) och så nytvättade sänglakarn.


Sen såklart så hade vi ju riktigt roligt igår.. kvällen blev mer än lyckad! massor med folk pluss massvis med sjörrövardans.. LYCKAT!!! Alla barnen hade kul och vi hade jätte kul med!

Det kanske syns på bilderna!


 imorngon på dagen så jobbar jag halvdag.. då ska det solas!

 Eric jobbar imron som vanligt.. tror han är ganska trött när han jobbat så många dagar i rad, jackobs föräldrar är här så då har han extra ledigt!


Hoppas ni där hemma har det bra också, saknar er lika mycket.. Men nu är det som sagt bara två veckor kvar och det känns nästan lite overklligt! Sissta transfern imorgon.. sen kommer det inte fler gäster! Nice sissta vecka då det är halft hotell!

Har varit dålig på o ringa hem men det är för vi inte har internet på rummer men hoppas ni överlever utan att höra min röst ;)

Massor pussar till er alla från oss båda! 

Av Eric Lisa - 14 april 2009 18:02

Hej alla där hemma..


Idag fyller världens bästa Mormor år, Lisa och jag önskar dig en superdag.

Hoppas att du får mycket presenter och att ni äter god mat.


Nu är det bara EXAKT 14 dagar kvar tills vi kommer hem, känns kanon.


Puss & Kram från Lisa och mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards