Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Canyoning

Av Eric Lisa - 21 januari 2009 17:00

Hej på er där hemma.


Vill bara börja med att förklara för min moster varför hennes 6 stycken A4 långa komentarer ej har gått att se på bloggen.

Vi var tvungena att godkänna inläggen innan dem publiceras. Så om det bli så igen vet du varför.  Men nu ska det vara fixat och ni kan fortsätta att skriva, så ska vi svara på så mycket som möjligt.


Idag har Lisa jobbat med Canyoning utflykten, och eftersom jag var ledig så passade jag på att följa med dem. Det var skit häftigt.

Vi simmade runt i forsar och hoppade ifrån vattenfall mitt ute i regnskogen.

Vi har även testat att äta termiter, dem sa att dem skulle smaka som jordnötter men dem smakade mera som morötter.

Vi hade även med oss en fotograf som jobbar för Langley och trycker deras kataloger. Så mer bilder från Canyoningen är på gång.


När vi kom hem ifrån utflykten idag så var det jätte god personalmat, det bjöds på nudlar blandat med grönsaker och kycklingfileèr till.

 Nu i eftermiddag så har vi bara legat på stranden och tagit det lugnt.

I kväll så har vi hört att dem nya gästerna är väldigt försenade med flyget ca 7 timmar. Vilket kommer inebära en sen natt för oss båda.


Hoppas att allt är okej där hemma trotts omständigheterna. Ni får ta hand om mamma Anki.

Snart fyller Lisa Fisa år, så hon hoppas att ni skickar med mamma susanne som kommer om 2 veckor lite gott godis och kanske en födelsedags present ;)

Puss o Hej.




 
 
Ingen bild

susanne

21 januari 2009 22:18

Hej det vill jag oxå göra när jag kommer ner,ska bli skiit kul!Idag har jag haft en slappar dag oxå ända tills nu ikväll då jag varit iväg med hästen.annars är allt som vanligt hemma Malin ville jag skulle hälsa!! ha det bra så ses vi snart kramis mamma/susanne

 
Ingen bild

moster Nettan

22 januari 2009 08:28

Hej på er 2!
Jag ber 1000 ggr om ursäkt, jag trodde att det var något fel härifrån... kan tänka mig att det blev otroligt tjatiga
kommentarer :-) !!!
Vad härligt med canyoing det vore något för syrran Eric!
Ha det gott båda 2 och kramar från Nettan
PS. Nu vet jag ju vad det berodde på.

 
Ingen bild

Mormor och Morfar Sture

22 januari 2009 18:00

Hej på er båda

Kul att kunna läsa hur ni har det och kunna se alla fina bilder. Ni ser ut att ha det jättehärligt. Vi mår bara bra och det hoppas vi att ni också gör. Kramar från oss

 
Ingen bild

martina (rooth) =)

22 januari 2009 19:29

hej på er! hoppas att ni mpr bra, men det tvivlar jag inte på! jag trodde thailand var ett paradis... men nu jag finner inga ord! jag är sjukt avundsjuk på er! njut av tiden och lägg ett gott ord för mig till bossen ;) ha det gott..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eric Lisa - 7 september 2009 18:52

sitter på jobbet fortfarande.. jobbar øvertid. Det ær riktigt skønt att få børja gøra det nu, har inte fått det førut. Så blir ju lite mer pengar! Jobbar med Louise Mikaela och Jaenette :) go girls!   Ær vældigt trøtt nu bara! Men dagen har gått gans...

Av Eric Lisa - 31 augusti 2009 12:07

Hinner inte skriva så mycket om helgen som har varit men vi har ialla fall haft mycket roligt......   Enjoy the pics. ...

Av Eric Lisa - 29 augusti 2009 18:49

Hellu!  Dags för ett inlägg kanske :) var inte igår.. Hade personalfet igår och jävlar vad kul det var, grillade kyckling majskolv och till det potatissallad och hrönsallad det var grymt gott.. och såklart vin till det. Gick hem till Louise och Janet...

Av Eric Lisa - 25 augusti 2009 10:22

Hej älskling, eftersom du fortfarande inte har skaffat dig någon telefon så är väl det här enda sättet att få tag på dig.  Nu har Oscar och jag städat lite. Hoppas att du får en bra dag på jobbet. Vi ses ikväll älskar dig, puss puss    /Eric  ...

Av Eric Lisa - 19 augusti 2009 22:49

När man verkligen längtar till något så går dagarna så sakta.. kan det inte bara bli fredag!!! :)   har fixat så vi kan lägga upp bilder nu, så dax att börja uppdatera bloggen!   Fick ju världens finaste blommor utav eric i måndags som han överaskade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards