Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Rubrik saknas

Av Eric Lisa - 27 januari 2009 16:13

Hej alla!

Idag är jag ledig igen! väldigt väldigt skönt, men än så länge har jag inte hunnit med så mycket.. har bara varit inne och fixat lite med bilderna som jag la upp nu idag.. som ni ser.


Vi hade det riktigt härligt igår, men måste säga att jag har nog aldrig varit med om någon jobbigare båtresa.. fy vad jag måde illa på vägen dit! det kändes nästan som att åka bergodalbana, fast inte alls roligt då.. usch!


Men när vi väl var där så kan jag säga att det verkligen var värt det.. det var så fint och jätte mysigt.. det var synd bara att inte eric kunde följa med.. tror att han skulle älskat o vara där.

Så fort vi kom fram så hyrde vi scootrar, är glad att det gick o betala med kort så vi kunde hyra för ingen bakomat funkade.. och ingen av oss hade mycket kontanter på sig. Så Sandra, Peter och Christian hyrde var sin scooter eftersom dom hade körkort, men Sandra hade aldrig kört förut och inte Alex heller så kände att det var säkrare att jag körde en än att sitta bakom Alex.. :) det var jätte små gator och enkelriktat nästan överalt så det var nästan som att åka i en labyrint när man skulle igenom den lilla byn.. Sandra och jag hade lite problem att komma igenom byn så vi struntade i enkelriktningen och åkte mot den, vi hittade inte ut på nått annat sätt :)

Efter ett tag så stannade vi o badade o solade, jätte skönt verkligen men alla var ganska hugriga så vi stanade inte så länge förens vi åkte vidage för att hitta någonstans att äta.. vi tog alla trerätters, så akra till förrätt och sen tog jag o Alex bläckfisk någonting :) det var jätte gott.. sen fick vi glass till efterätt. 

Efter att vi käkat åkte vi upp till fortet, det var stängt så vi var bara utanför, jätte fin utsikt var det! Vi han också med att kolla i butikerna som fanns i byn.. och sen satte vi oss på ett café det sissta vi gjorde det var en riktigt härlig dag, och fanns mycket fint att fota, tog mig aldrig riktigt tid att gör det ordentligt men lite fina blider blev det iaf!


Nu ska jag ner och sola lite vid surfcentret på bryggan! Man hinner aldrig med riktigt o sola o sen är man ganska trött på solen även om man aldrig solat.. man vet att man hinner, det är ju ett par dagar till som man ska vara här ;) det får bli o pressa dom sissta dagarna innan man åker hem..


hoppas allt är bra med er där hemma!

Tänkte höra hur det är med Robert, så ska nog ringa mamma med idag!

Men annars kan ni ju hälsa mamma till mig om jag inte får tag på henne idag!

Och hoppas att Jennie med familjen har det bra i egypten.. när skulle dom komma hem?? för dom är väl inte hemma redan?


Och snart fyller jag år :D jippi! hehe men det är jätte tråkigt att man inte kan fira den med er där hemma också :( men det kommer bli en tappen dag ändå jag har ju min älskling här och det betyder ju allt :) nästan allt ;)


Puss puss alla! 


 

 
 
Ingen bild

Öland

28 januari 2009 21:18

Hej!! En liten hälsning ifrån släkten på Öland! Vi firar idag(28/1) Den stora Karl dagen! Nu har alla även fått upplysning om eran trevliga blogg sida! Alla hälsar så gott.. Sysslingar som FarsKusiner, FarsFaster m familjer =) Hoppas ni har det så bra som det ser ut! Kraam

 
Ingen bild

Moster Nettan

29 januari 2009 08:43

Hej på er!
Vilka härliga bilder från vad jag antar är Les Saints.Finns det möjligen någon önskelista Lisa på födelsedagspresent kanske?? Annars är det idag grått i Motala och lite vitt puder på backen, men det försvinner snabbt. Önskar snart mig lite vår, hörde faktiskt lite fågelkvitter härom dagen, helt underbart. Men det är nog för tidigt än. Annars händer det inte mycket.
Ser fram emot en sommar vid Vesterhavet på Jylland och hoppas att ni kommer dit.
Var rädda om varandra och ha det gott.
Många goa kramar från moster.

 
Ingen bild

Moster Nettan

30 januari 2009 08:15

Hej igen!

Hipp hipp hurra på din födelsedag Lisa!
Hoppas att du får en härlig dag och att Eric tar hand om dig idag :0) Ha det gott bägge 2.Saknar er. Många goa kramar från en avundsjuk gammal moster!!

 
Ingen bild

Mormor o Morfar Sture

30 januari 2009 09:40

Hej på er båda!

Grattis Grattis! Lisa!!

Vi hoppas att du får en riktig solig och bra födelsedag! Vi mår bara bra i det gråa vädret. Vi har Semla idag så vi ska ta en promenad med henne nu. Ha det så bra och hälsa Eric så gott! Många kramar från oss!

 
Ingen bild

GRATTIS LISA!

30 januari 2009 10:08

Idag är jag hemma med Jakob som har feber :( men han är ganska pigg, han hälsar och grattar dig också! Jennie med familj kom hem för några dagar sedan de var jätte nöjda med sin resa!
Mammas flytt går jätte bra och vi hjälps åt alla på lördag inte så mycket kvar att flytta över och sedan kommer det en tjej som städar så det slipper vi :)...
Robert är fortfarande mycket sjuk och vi är förstås alla jätte ledsna över det. Mamma har kontakt med honom varje dag. Freddie har varit i Åre och åker till USA idag! Alla hälsar och ni ser ut att ha det fantastiskt! puss på er och GRATTIS LISA!

 
Ingen bild

Helena

30 januari 2009 10:11

Oj du förstod att det var jag som skickade förra kommentaren det blev vist lite fel, hihihi

 
Anders, Jennie, Viggo och Leo

Anders, Jennie, Viggo och Leo

30 januari 2009 18:03

Grattis Lisa!!!!!!!!!!

http://anderseklund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

susanne

30 januari 2009 18:22

GRATTIS LISA HOPPAS DU FÅR EN HÄRLIG DAG MASSOR KRAMAR SUSANNE OCH OSCAR

 
Ingen bild

Pappa och Maud

30 januari 2009 19:26

Många grattiskramar Lisa!!!

 
Ingen bild

Ronja&Robin

30 januari 2009 21:50

Grattis minipintar på din dag!! Saknar dig här hemma.. Puss puss

 
Ingen bild

Lisa

31 januari 2009 02:37

Tack alla för gratulationerna och dem fina inläggen. Jag har haft en toppen dag tillsammans med min älskling. Han har verkligen uppvaktat mig hela dagen med massor olika överaskningar. Mer om dem får ni både se och höra om i morgon.

Puss och Hej från Lisa.

 
Emelie

Emelie

1 februari 2009 14:25

HEEJ! Äntligen har jag hittat er blogg, så sjukt spännande och läsa om ert äventyr. Min nya roomie Joel (Clasén) som uppdaterade mig om er blogg. Hur har ni det? Hur mår ni? (uppenbarligen bäst:) ) Grattis i efterskott lisa!!
Har hår medlet, ge mig en adress att skicka den till så gö jag det när jag är hemma i sverige i mars.

PUSSS!

http://hami.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eric Lisa - 7 september 2009 18:52

sitter på jobbet fortfarande.. jobbar øvertid. Det ær riktigt skønt att få børja gøra det nu, har inte fått det førut. Så blir ju lite mer pengar! Jobbar med Louise Mikaela och Jaenette :) go girls!   Ær vældigt trøtt nu bara! Men dagen har gått gans...

Av Eric Lisa - 31 augusti 2009 12:07

Hinner inte skriva så mycket om helgen som har varit men vi har ialla fall haft mycket roligt......   Enjoy the pics. ...

Av Eric Lisa - 29 augusti 2009 18:49

Hellu!  Dags för ett inlägg kanske :) var inte igår.. Hade personalfet igår och jävlar vad kul det var, grillade kyckling majskolv och till det potatissallad och hrönsallad det var grymt gott.. och såklart vin till det. Gick hem till Louise och Janet...

Av Eric Lisa - 25 augusti 2009 10:22

Hej älskling, eftersom du fortfarande inte har skaffat dig någon telefon så är väl det här enda sättet att få tag på dig.  Nu har Oscar och jag städat lite. Hoppas att du får en bra dag på jobbet. Vi ses ikväll älskar dig, puss puss    /Eric  ...

Av Eric Lisa - 19 augusti 2009 22:49

När man verkligen längtar till något så går dagarna så sakta.. kan det inte bara bli fredag!!! :)   har fixat så vi kan lägga upp bilder nu, så dax att börja uppdatera bloggen!   Fick ju världens finaste blommor utav eric i måndags som han överaskade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards